Depistare pierderi freon
Depistare Pierderi Freon se poate realiza in 2 moduri:
Prin Metoda Profesionala sau Ochelarii si Lampa UV
Metoda Profesionala
- Se poate realiza Oricand
- 100% rata de succes in identificarea Pierderii de Freon
- Descopera Scurgerea Oriunde s-ar afla (inclusiv in bordul masinii)
- Identifica Scurgerea PE LOC
350 RON
Daca nu gasim Problema, nu platesti nimic!
Metoda cu lampa UV
- Posibila doar in urma incarcarii Freon, Substanta UV si golirea instalatiei
- 50% Sanse de a identifica Pierderea de freon
- Se poate gasi scurgerea doar in locurile Accesibile cu Vederea
- Maxim 2 luni dupa ce s-a pierdut freonul
Metoda Profesionala
Se poate realiza Oricand
100% rata de succes in identificarea Pierderii de Freon
Descopera Scurgerea Oriunde s-ar afla (inclusiv in bordul masinii)
Identifica Scurgerea PE LOC
350 RON
*Daca nu gasim problema, nu platesti nimic!
Metoda cu Lampa Uv
In urma Incarcarii cu Freon Substanta UV si golirea instalatiei
50% Sanse de a identifica Pierderea de freon
Se poate gasi scurgerea doar in locurile Accesibile cu Vederea
Maxim 2 luni dupa ce s-a pierdut freonul.
Depistare Pierderi Freon Profesionala
Este Singura Metoda prin care se permite Identificarea, Pe Loc, a Cauzei de Pierdere a Freonului, fara a fi necesara incarcarea cu freon in prealabil.
Datorita acuratetii aparatului nostru profesional de depistare a scurgerilor, reusim sa gasim fisurile/porii care sunt imposibil de detectat in timpul operatiunii de Incarcare cu Freon, cat si cei care nu se afla la vedere. Ex: in bordul masinii sau locurile greu accesibile
Din cauza costului ridicat al Incarcarii cu Freon, aceasta Operatiune este recomandata masinilor cu Freon 1234yf, dar se poate realiza pe orice Instalatie, la orice moment.
In ce Consta Aceasta Operatiune?
- Se introduce pe instalatie o Substanta Speciala pentru Detectarea Scurgerilor, la presiunea necesara fiecarei instalatii.
- Moleculele Subsantei fiind mult mai mici decat cele ale freonului, ele pot iesi mult mai usor din instalatie.
- Cu ajutorul unui aparat special de detectare a acestora, parcurgem intreaga Instalatie de Climatizare: atat componentele importante, bordul masinii, compresor, radiator, cat si tevile si garniturile pe unde se poate pierde Freonul.
- In urma acestei proceduri, reusim sa identificam cu exactitate porul/porii problematici.